Wednesday, October 6, 2010

部落格konon

我没有很好的文笔,
没有办法写出优美精彩的文章,
不但词穷,成语谚语名句都不会用。

部落格?
哈哈哈~很无聊的。
我没有写部落格的习惯,
更没有读部落格的习惯。
但是接近我的人,
和我熟的人好像都是部落格大作家酱~
平时看他们那些死样,
读起他们的部落格,
根本就联想不到他们有那么的一面。 @_@"

好啦,
词穷了。

-完-
=_="

(看来写部落格还是不适合我)

4 comments:

  1. 部落格konon, 哈哈...
    我笑了...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. congratulation on your 1st post ! XD
    dun give up!

    "但是接近我的人,
    和我熟的人好像都是部落格大作家酱~
    平时看他们那些死样,
    读起他们的部落格,
    根本就联想不到他们有那么的一面。 @_@" "

    hopefully i'm not one of them =.="
    enjoy your life in kk. :)

    p/s: 你的成语明明就很好。。

    ReplyDelete
  4. Great information thanks for sharing this with us.In fact in all posts of this blog their is something to learn . your work is very good and i appreciate your work and hopping for some more informative posts . Again thanks
    Sex Chat

    ReplyDelete